Podruhé – 3 týdny 6 dní po operaci

Pečlivě sleduji, jak moc z rány teče, ale je to těžko poznat, když doposud byla noha zavázaná, ale i tak mi přijde, že méně. Celou dobu musí mít tričko (které mu neustále padá) a podle toho to alespoň trochu poznám. Schválně jsem dala bílé a na tričku tak jdou vidět menší flíčky po sekretu. Když srovnám, kolik jsem toho vždy po dvou dnech při převazu viděla vsáknuto v obvazech, tak mi přijde, že je sekretu o dost méně, navíc je jen zlehka zabarvený, na obvazech býval spíše dohněda s trochou krve. V horní části podél jizvy je hmatatelná taková boule, musím se ve čtvrtek poptat, jestli je to v pořádku.

Srovnávala jsem fotku ze včerejška a z dneška s fotkou před více než dvěma týdny a i rána se od té doby dost zatáhla. Řekla bych, že minimálně o třetinu až polovinu.

blog-foto-2-3-tydny-6-dni-01

1 comments
  1. lenka said:

    tak máme po operaci, pesan je již doma, fňuká bolestí, tak jsem volala na veterinu, mohl dostat ještě jednu tabletku proti bolesti, jinak ledujeme, podle Vašich rad dáváme wobenzyn a tabletky na otok, ještě jednou díky za Váš blog, moc nám pomohl

Napsat komentář